Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 1162 | 680 |
h-indeks | 12 | 11 |
i10-indeks | 13 | 11 |
Offentlig tilgang
Vis alle5 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Craig R. FoxProfessor of Management, Psychology & Medicine, UCLAVerifisert e-postadresse på anderson.ucla.edu
- Vicki MorwitzColumbia Business School, Columbia UniversityVerifisert e-postadresse på columbia.edu
- Amitav ChakravartiProfessor of Marketing, London School of Economics and Political ScienceVerifisert e-postadresse på lse.ac.uk
- Amar Cheemauniversity of virginiaVerifisert e-postadresse på virginia.edu
- David TannenbaumDepartment of Management, University of UtahVerifisert e-postadresse på utah.edu
- Chris janiszewskiUniversity of FloridaVerifisert e-postadresse på warrington.ufl.edu
- Manoj ThomasProfessor, Cornell.UniversityVerifisert e-postadresse på cornell.edu
- Daniel J WaltersAssistant Professor, INSEADVerifisert e-postadresse på insead.edu
- Debbie MacInnisMarshall School of Business University of Southern CaliforniaVerifisert e-postadresse på usc.edu
- Leif D. NelsonProfessor of Business Administration and MarketingVerifisert e-postadresse på haas.berkeley.edu
- Selin A MalkocProfessor of Marketing, The Ohio State UniversityVerifisert e-postadresse på fisher.osu.edu
- Bertram MalleBrown UniversityVerifisert e-postadresse på brown.edu