Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 1197 | 1129 |
h-indeks | 20 | 19 |
i10-indeks | 39 | 38 |
Offentlig tilgang
Vis alle5 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Joe O'HaraCentre for Evaluation, Quality and Inspection (EQI), Dublin City University Institute of EducationVerifisert e-postadresse på dcu.ie
- Gerry McNamaraCentre for Evaluation, Quality and Inspection Dublin City UniversityVerifisert e-postadresse på dcu.ie
- Herbert AltrichterProfessor of Education, Johannes Kepler University LinzVerifisert e-postadresse på jku.at
- Barbara Herzog-PunzenbergerProfessorin für Schulpädagogik und allgemeine DidaktikVerifisert e-postadresse på uibk.ac.at
- Jerich FaddarAssistant Professor, Vrije Universiteit BrusselVerifisert e-postadresse på vub.be
- Jan VanhoofUniversiteit AntwerpenVerifisert e-postadresse på uantwerpen.be
- Melanie EhrenProfessor in school and educational governance, Vrije Universiteit AmsterdamVerifisert e-postadresse på vu.nl
- Guri SkedsmoProfessor, Institute for Research on Professions and Professional Learning, Schwyz University ofVerifisert e-postadresse på ils.uio.no
- Richard BoyleIndependent researcher, former Head of Research, Institute of Public Administration, Dublin, Ireland