Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 929 | 719 |
h-indeks | 13 | 12 |
i10-indeks | 14 | 12 |
Offentlig tilgang
Vis alle14 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Pratim SenguptaUniversity of CalgaryVerifisert e-postadresse på ucalgary.ca
- Amy Voss FarrisAssistant Professor, Pennsylvania State UniversityVerifisert e-postadresse på psu.edu
- SATABDI BASUPrincipal CS Education Researcher, SRI InternationalVerifisert e-postadresse på sri.com
- John S. KinnebrewmablVerifisert e-postadresse på mabl.com
- Gautam BiswasCornelius Vanderbilt Professor of Engineering; Professor of Computer Science and EngineeringVerifisert e-postadresse på vanderbilt.edu
- Tina GrotzerFaculty of Education, Harvard UniversityVerifisert e-postadresse på harvard.edu
- Mason WrightResearch Scientist, FacebookVerifisert e-postadresse på umich.edu
- Chris DedeWirth Professor in Learning TechnologiesVerifisert e-postadresse på harvard.edu
- Douglas ClarkProfessor of Design Based Learning, University of CalgaryVerifisert e-postadresse på ucalgary.ca
- Joseph M. ReillyHarvard Graduate School of EducationVerifisert e-postadresse på g.harvard.edu