Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 19099 | 6039 |
h-indeks | 65 | 40 |
i10-indeks | 132 | 87 |
Offentlig tilgang
Vis alle4 artikler
2 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Rauno ParrilaAustralian Center for the Advancement of LiteracyVerifisert e-postadresse på acu.edu.au
- JP DasUniversity of AlbertaVerifisert e-postadresse på ualberta.ca
- Hélène DeaconProfessor, Department of Psychology & Neuroscience, Dalhousie UniversityVerifisert e-postadresse på dal.ca
- Lesly Wade-WoolleyAssociate Professor, Department of Educational Psychology University of AlbertaVerifisert e-postadresse på ualberta.ca
- Timothy C. PapadopoulosRIF Distinguished Professor, Department of Psychology, University of CyprusVerifisert e-postadresse på ucy.ac.cy
- Kate CainLancaster UniversityVerifisert e-postadresse på lancaster.ac.uk
- Michael J.LawsonProfessor of Education, Flinders UniversityVerifisert e-postadresse på flinders.edu.au
- Nenagh KempUniversity of TasmaniaVerifisert e-postadresse på utas.edu.au
- Robert CantwellUniversity of Newcastle, AustraliaVerifisert e-postadresse på newcastle.edu.au
- Peter N. BowersWordWorks Literacy Centre