Skaff deg en Google Scholar-profil
Offentlig tilgang
Vis alle3 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Henry LevinProfessor of Economics and Education, Teachers College, Columbia UniversityVerifisert e-postadresse på columbia.edu
- Gregory J PalardyUniversity of California, RiversideVerifisert e-postadresse på ucr.edu
- patricia gandaraUCLAVerifisert e-postadresse på gseis.ucla.edu
- Bruce FullerUniversity of California, BerkeleyVerifisert e-postadresse på berkeley.edu
- Robert K. ReamUniversity of California, RiversideVerifisert e-postadresse på ucr.edu
- Susanna LoebStanford UniversityVerifisert e-postadresse på stanford.edu
- Scott L. ThomasPresident, Sterling College, Craftsbury, Vermont USAVerifisert e-postadresse på sterlingcollege.edu
- martin carnoyProfessor of Education and Economics, Stanford UniversityVerifisert e-postadresse på stanford.edu
- Rebecca CallahanProfessor of Educational Leadership & Policy Studies, University of VermontVerifisert e-postadresse på uvm.edu