Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 2859 | 1107 |
h-indeks | 28 | 16 |
i10-indeks | 71 | 32 |
Offentlig tilgang
Vis alle18 artikler
1 artikkel
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Simon J. Buckingham ShumProfessor of Learning Informatics, University of Technology Sydney, AUSVerifisert e-postadresse på uts.edu.au
- Alexander MikroyannidisThe Open UniversityVerifisert e-postadresse på open.ac.uk
- Peter ScottUniversity of Technology SydneyVerifisert e-postadresse på uts.edu.au
- Suzanne LittleSchool of Computing, Dublin City UniversityVerifisert e-postadresse på dcu.ie
- Marcus SpechtProfessor Digital Education, Delft University of TechnologyVerifisert e-postadresse på tudelft.nl
- Krassen StefanovProfessor Information Technologies, University of Sofia "St. Kliment Ohridski"Verifisert e-postadresse på fmi.uni-sofia.bg
- Patrick McAndrewProfessor of Open Education, Institute of Educational Technology, Open UniversityVerifisert e-postadresse på open.ac.uk
- Aristidis ProtopsaltisSenior Researcher, Institut für Lern-Innovation Friedrich-Alexander-UniversitätVerifisert e-postadresse på fim.uni-erlangen.de
- Leonel TractenbergProfessor Adjunto, Faculdade de Administração e Finanças, Universidade do Estado do Rio de JaneiroVerifisert e-postadresse på uerj.br
- Antony SherborneMastery Science ltd