Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 530 | 339 |
h-indeks | 12 | 10 |
i10-indeks | 14 | 11 |
Offentlig tilgang
Vis alle5 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Alexander Peter SchoutenAssociate Professor of Business Communication and Digital Media, Tilburg UniversityVerifisert e-postadresse på uvt.nl
- Emiel KrahmerTilburg UniversityVerifisert e-postadresse på uvt.nl
- Martijn GoudbeekAssociate Professor, Department of Communication and Cognition, Tilburg UniversityVerifisert e-postadresse på uvt.nl
- Marc SwertsProfessor Communication and Information Science, Tilburg UniversityVerifisert e-postadresse på uvt.nl
- Antal van den BoschUtrecht UniversityVerifisert e-postadresse på uu.nl
- Carel van Wijkassociate professor Discourse Studies Tilburg UniversityVerifisert e-postadresse på uvt.nl
- afra alishahiTilburg UniversityVerifisert e-postadresse på uvt.nl
- Mariek M. P. Vanden AbeeleAssociate Professor in Digital Culture, imec-mict-UGent, Ghent University, BelgiumVerifisert e-postadresse på ugent.be
- Chiara De JongErasmus University Rotterdam
Følg