Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 4610 | 3054 |
h-indeks | 27 | 22 |
i10-indeks | 38 | 35 |
Offentlig tilgang
Vis alle2 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Bart De LangheKU Leuven & Vlerick Business SchoolVerifisert e-postadresse på kuleuven.be
- Stijn M.J. van OsselaerS.C. Johnson Professor of Marketing, S.C. Johnson Graduate School of Management, Cornell UniversityVerifisert e-postadresse på cornell.edu
- Americus Reed IIProfessor of MarketingVerifisert e-postadresse på wharton.upenn.edu
- luk warlopProfessor of Marketing, BI Norwegian Business SchoolVerifisert e-postadresse på bi.no
- Nader TavassoliProfessor, London Business SchoolVerifisert e-postadresse på london.edu
- Steven SweldensProfessor of Consumer Behavior and Marketing, RSM Erasmus UniversityVerifisert e-postadresse på rsm.nl
- Eugina LeungAssistant Professor, Tulane UniversityVerifisert e-postadresse på tulane.edu
- Gabriele PaolacciAssociate Professor, Erasmus University RotterdamVerifisert e-postadresse på rsm.nl
Følg
Stefano Puntoni
The Wharton School, University of Pennsylvania
Verifisert e-postadresse på wharton.upenn.edu - Startside