Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 3530 | 2341 |
h-indeks | 14 | 11 |
i10-indeks | 17 | 11 |
Offentlig tilgang
Vis alle2 artikler
1 artikkel
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Allyson Fiona HadwinProfessor, University of VictoriaVerifisert e-postadresse på uvic.ca
- Sanna JarvelaProfessor in Learning Sciences and Educational Technology, University of OuluVerifisert e-postadresse på oulu.fi
- Jonna MalmbergPhD. University of OuluVerifisert e-postadresse på oulu.fi
- Aishah Bakhtiar, PhDPeter Underwood Centre for Educational Attainment, UTasVerifisert e-postadresse på utas.edu.au
- Paul A. KirschnerEmeritus Professor (Educational Psychology), Open University of the NetherlandsVerifisert e-postadresse på ou.nl
- Jari LaruUniversity Lecturer (tenured) at the Learning and Educational Technology Research Unit, OuluVerifisert e-postadresse på oulu.fi
- Hanna JärvenojaProfessor, University of OuluVerifisert e-postadresse på oulu.fi
- Philip H. WinneProfessor Emeritus & FRSC, Faculty of Education, Simon Fraser UniversityVerifisert e-postadresse på sfu.ca
- iman moazzenuniversity of victoriaVerifisert e-postadresse på uvic.ca
- LillAnne JacksonSenior Instructor and Associate Dean, University of VictoriaVerifisert e-postadresse på cs.uvic.ca
- Marian PetreProfessor of Computing, The Open University (UK)Verifisert e-postadresse på open.ac.uk