Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 1744 | 478 |
h-indeks | 15 | 9 |
i10-indeks | 24 | 9 |
Offentlig tilgang
Vis alle13 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Bruce M. McLarenAssociate Research Professor, Carnegie Mellon University, U.S.Verifisert e-postadresse på cs.cmu.edu
- Niels PinkwartHumboldt-Universität zu Berlin & DFKIVerifisert e-postadresse på informatik.hu-berlin.de
- Andreas HarrerUniversity of the Applied Sciences DortmundVerifisert e-postadresse på fh-dortmund.de
- Dimitra TsovaltziResearcher, Saarland UniversityVerifisert e-postadresse på edutech.uni-saarland.de
- Armin WeinbergerSaarland University, Department of Educational TechnologyVerifisert e-postadresse på mx.uni-saarland.de
- Nikol RummelProfessorin für Pädagogische PsychologieVerifisert e-postadresse på rub.de
- Claus ZinnUniversity of TuebingenVerifisert e-postadresse på uni-tuebingen.de
- Rupert WegerifProfessor of Education, University of CambridgeVerifisert e-postadresse på cam.ac.uk
- Maarten de LaatCo-director Centre for Change and Complexity in Learning (C3L), University of South AustraliaVerifisert e-postadresse på unisa.edu.au
- Toby DragonIthaca CollegeVerifisert e-postadresse på ithaca.edu
- Carolyn Penstein RoseLanguage Technologies Institute and Human-Computer Interaction Institute, Carnegie Mellon UniversityVerifisert e-postadresse på cs.cmu.edu
- Carsten Ullrichmacros consultVerifisert e-postadresse på carstenullrich.net
- Rui-Min ShenProfessor of Computer Science, Shanghai Jiao Tong UniversityVerifisert e-postadresse på sjtu.edu.cn