Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 1771 | 673 |
h-indeks | 8 | 8 |
i10-indeks | 7 | 7 |
Offentlig tilgang
Vis alle5 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Elizabeth M BrannonProfessor of Psychology, University of PennsylvaniaVerifisert e-postadresse på sas.upenn.edu
- Pierina CheungNational Institute of Education / Nanyang Technological UniversityVerifisert e-postadresse på nie.edu.sg
- Darko OdicAssociate Professor, University of British ColumbiaVerifisert e-postadresse på psych.ubc.ca
- Justin HalberdaJohns Hopkins UniversityVerifisert e-postadresse på jhu.edu
- Becky H. HuangOhio State UniversityVerifisert e-postadresse på osu.edu
- Peggy LiHarvard University Laboratory for Developmental StudiesVerifisert e-postadresse på wjh.harvard.edu
- Amanda PogueActionIQVerifisert e-postadresse på actioniq.com