Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 2470 | 1860 |
h-indeks | 17 | 17 |
i10-indeks | 23 | 21 |
Offentlig tilgang
Vis alle1 artikkel
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Catrin FinkenauerUtrecht UniversityVerifisert e-postadresse på uu.nl
- Mariek M. P. Vanden AbeeleAssociate Professor in Digital Culture, imec-mict-UGent, Ghent University, BelgiumVerifisert e-postadresse på ugent.be
- Emiel KrahmerTilburg UniversityVerifisert e-postadresse på uvt.nl
- Jan PottersProfessor of Economics, Tilburg UniversityVerifisert e-postadresse på uvt.nl
- Alexander Peter SchoutenAssociate Professor of Business Communication and Digital Media, Tilburg UniversityVerifisert e-postadresse på uvt.nl
- Wilco W van DijkProfessor of Psychology, Leiden UniversityVerifisert e-postadresse på fsw.leidenuniv.nl
- Joris LammersProfessor Political Psychology, Social Cognition Center Cologne (SoCCCo), University of CologneVerifisert e-postadresse på uni-koeln.de
- Marjolijn L. AntheunisFull Professor Communication and Technology, Tilburg UniversityVerifisert e-postadresse på uvt.nl
- Sander BegeerProfessor, Vrije Universiteit AmsterdamVerifisert e-postadresse på vu.nl
- Debby DamenTilburg UniversityVerifisert e-postadresse på uvt.nl
- Marielle StelAssociate Professor of Psychology, University of TwenteVerifisert e-postadresse på utwente.nl
- Evan PolmanAssociate Professor of Marketing, University of Wisconsin-MadisonVerifisert e-postadresse på bus.wisc.edu