Follow
Henning Fjørtoft
Henning Fjørtoft
Department of Teacher Education
Verified email at ntnu.no - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Norskdidaktikk
H Fjørtoft
Fagbokforl., 2014
1822014
En gavepakke til ungdomstrinnet
D Postholm, F Engvik, S Irgens
702012
Multimodal digital classroom assessments
H Fjørtoft
Computers & Education 152, 103892, 2020
622020
Effektiv planlegging og vurdering
H Fjørtoft
Rubrikker og andre verktøy for lærere, 2009
492009
Jordsanger: Økokritiske analyser av Inger Christensens lange dikt
H Fjørtoft
Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Det humanistiske fakultet …, 2011
45*2011
Effektiv planlægning og vurdering: læring med mål og kriterier i skolen
H Fjørtoft
Dafolo A/S, 2017
362017
Vurderingskompetanse i skolen. Praksis, læring og utvikling
LV Fjørtoft, Henning and Sandvik
Universitetsforlaget, 2016
352016
Vurdering i skolen. Intensjoner og forståelser
LV Sandvik, G Engvik, H Fjørtoft, ID Langseth, BE Aaslid, S Mordal, ...
Delrapport 1 fra prosjektet «Forskning på individuell vurdering i skolen, 2012
332012
Vurdering av muntlighet i klasserommet. I K
H Fjørtoft
Kverndokken (red.) 101, 119-135, 2016
292016
Effektiv planlegging og vurdering: Rubrikker og andre verktøy for lærere
H Fjørtoft
Fagbokforlaget, 2008
282008
Disciplinary literacy in religious education: the role and relevance of reading
L Unstad, H Fjørtoft
British Journal of Religious Education 43 (4), 434-442, 2021
212021
Innledning
H Fjørtoft, LV Sandvik
Vurdering og vurderingskompetanse. I H. Fjørtoft & LV Sandvik (Red …, 2016
202016
Texts, readers, and positions: Developing a conceptual tool for teaching disciplinary reading in religious education
L Unstad, H Fjørtoft
Learning and Instruction 73, 101431, 2021
182021
Affordances of narrative and numerical data: a social-semiotic approach to data use
H Fjørtoft, MK Lai
Studies in Educational Evaluation 69, 100846, 2021
172021
Vurderingspraksiser i norskfaget. I Sandvik, LV, og Buland, T.(Red.), Vurdering i skolen
H Fjørtoft
Operasjonaliseringer og praksiser, 99-118, 2013
132013
Leveraging situated strategies in research–practice partnerships: Participatory dialogue in a Norwegian school
H Fjørtoft, LV Sandvik
Studies in Educational Evaluation 70, 101063, 2021
102021
The five faces of an assessor: Conceptualizing the enactment of teacher assessment identity in vocational education and training
JK Leonardsen, BKS Utvær, H Fjørtoft
Educational Assessment 27 (4), 339-355, 2022
92022
En gavepakke til ungdomstrinnet? En undersøkelse av den skolebaserte kompetanseutviklingen på ungdomstrinnet i piloten 2012/2013
MB Postholm, T Dahl, G Engvik, H Fjørtoft, EJ Irgens, LV Sandvik, ...
Trondheim: NTNU, 2013
92013
Vurdering og læring i norsk skriftlig. Mot en kriteriebasert skrivepedagogikk
H Fjørtoft
I: Dobson, S, 49-59, 2010
82010
Klart lovspråk? Juridiske tekster i et virksomhetsperspektiv
GÅ Vatn, PF Eriksen, H Fjørtoft
Trondheim: NTNU, 2015
72015
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20