Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 2703 | 627 |
h-indeks | 15 | 9 |
i10-indeks | 18 | 9 |
Offentlig tilgang
Vis alle1 artikkel
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Kurt VanLehnProfessor of Computer Science, Arizona State UniversityVerifisert e-postadresse på asu.edu
- Michelene T.H. ChiProfessor Arizona State UniversityVerifisert e-postadresse på asu.edu
- Heisawn JeongHallym UniversityVerifisert e-postadresse på hallym.ac.kr
- Takashi YamauchiTexas A&M University, Department of Psychological and Brain SciencesVerifisert e-postadresse på tamu.edu
- Stephanie A. SilerCarnegie Mellon UniversityVerifisert e-postadresse på elseworld.com
- R. Charles MurrayVerifisert e-postadresse på chasmurray.com
- Timothy Nokes-MalachAssociate Professor of Psychology, University of PittsburghVerifisert e-postadresse på pitt.edu
- Stephen E. FancsaliDirector of Advanced Analytics, Carnegie Learning, Inc.Verifisert e-postadresse på carnegielearning.com
- Ken KoedingerHCII, Carnegie Mellon UniversityVerifisert e-postadresse på cmu.edu
- Ryan C SchwiebertCenter of Ring Theory and its ApplicationsVerifisert e-postadresse på ohio.edu
- Scott FraundorfAssociate Professor of Psychology, University of PittsburghVerifisert e-postadresse på pitt.edu
- Tanner JacksonEducational Testing Services, Senior Director of ResearchVerifisert e-postadresse på ets.org