Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 2673 | 2231 |
h-indeks | 20 | 18 |
i10-indeks | 23 | 22 |
Offentlig tilgang
Vis alle4 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Aradhna KrishnaDwight F. Benton Professor of Marketing, University of Michigan, Ann ArborVerifisert e-postadresse på umich.edu
- Chiara LongoniBocconi UniversityVerifisert e-postadresse på unibocconi.it
- Ryan S. ElderProfessor of Marketing, Brigham Young UniversityVerifisert e-postadresse på byu.edu
- Norbert SchwarzUniversity of Southern California, Provost Professor of Psychology and MarketingVerifisert e-postadresse på usc.edu
- Adriana Madzharov, Ph.D.Associate Professor, University of BathVerifisert e-postadresse på bath.ac.uk
- Aparna Sundar, PhDUniversity of WashingtonVerifisert e-postadresse på uw.edu
- Vanessa M. PatrickProfessor of Marketing, Bauer College of Business, University ofVerifisert e-postadresse på uh.edu
- Laura PeracchioUniversity of Wisconsin MilwaukeeVerifisert e-postadresse på uwm.edu
- Claudia TownsendAssociate Professor of Marketing, University of MiamiVerifisert e-postadresse på bus.miami.edu
- Tracy Rank-ChristmanUniversity of Wisconsin-MilwaukeeVerifisert e-postadresse på uwm.edu
- Kellen MrkvaBaylor University, Hankamer School of BusinessVerifisert e-postadresse på baylor.edu
- Leaf Van BovenProfessor of Psychology and Neuroscience, University of Colorado BoulderVerifisert e-postadresse på colorado.edu
- Ngoc TôSinh Viên ĐHYDCT
Følg
Luca Cian
University of Virginia, Darden school of business
Verifisert e-postadresse på darden.virginia.edu - Startside