Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2018 | |
---|---|---|
Sitater | 3617 | 1344 |
h-indeks | 26 | 18 |
i10-indeks | 37 | 26 |
Offentlig tilgang
Vis alle7 artikler
1 artikkel
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
Håvard NessProfessor, Strategic Management and Tourism, University of South-Eastern NorwayVerifisert e-postadresse på usn.no
Jarle AarstadProfessor, Western Norway Univeristy of Applied SciencesVerifisert e-postadresse på hvl.no
Randi LunnanBI Norwegian Business SchoolVerifisert e-postadresse på bi.no
Ingunn MyrtveitNorwegian Business SchoolVerifisert e-postadresse på bi.no
Kjell GrønhaugNorwegian School of EconomcsVerifisert e-postadresse på nhh.no
Torger ReveProfessor strategy BI Norwegian Business SchoolVerifisert e-postadresse på bi.no
Robert DahlstromJoseph C. Seibert Professor of Marketing, Miami UniversityVerifisert e-postadresse på miamioh.edu
Chunyan XieProfessor of Marketing, Western Norway University of Applied SciencesVerifisert e-postadresse på hvl.no
Xinlu QiuNTNU Norwegian University of Science and TechnologyVerifisert e-postadresse på ntnu.no
Jon Bingen SandeBI Norwegian Business School, Department of MarketingVerifisert e-postadresse på jbsande.com