Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 3891 | 1361 |
h-indeks | 26 | 19 |
i10-indeks | 40 | 30 |
Offentlig tilgang
Vis alle9 artikler
1 artikkel
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Håvard NessProfessor, Strategic Management and Tourism, University of South-Eastern NorwayVerifisert e-postadresse på usn.no
- Jarle AarstadProfessor, Western Norway Univeristy of Applied SciencesVerifisert e-postadresse på hvl.no
- Arne NygaardProfessor, Kristiania University CollegeVerifisert e-postadresse på kristiania.no
- Kjell GrønhaugNorwegian School of EconomcsVerifisert e-postadresse på nhh.no
- Randi LunnanBI Norwegian Business SchoolVerifisert e-postadresse på bi.no
- Torger ReveProfessor strategy BI Norwegian Business SchoolVerifisert e-postadresse på bi.no
- Robert DahlstromJoseph C. Seibert Professor of Marketing, Miami UniversityVerifisert e-postadresse på miamioh.edu
- Ingunn MyrtveitNorwegian Business SchoolVerifisert e-postadresse på bi.no
- Chunyan XieProfessor, Western Norway University of Applied SciencesVerifisert e-postadresse på hvl.no
- Xinlu QiuNTNU Business SchoolVerifisert e-postadresse på ntnu.no
- Jon Bingen SandeBI Norwegian Business School, Department of MarketingVerifisert e-postadresse på jbsande.com