Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 1601 | 876 |
h-indeks | 15 | 14 |
i10-indeks | 15 | 14 |
Medforfattere
- Roger J CalantoneMichigan State UniversityVerifisert e-postadresse på broad.msu.edu
- M. Berk TalayProfessor of Marketing, University of Massachusetts LowellVerifisert e-postadresse på uml.edu
- Ahmet KircaAssociate Professor, Michigan State UniversityVerifisert e-postadresse på msu.edu
- Clay VoorheesProfessor and Morris Mayer Endowed Chair, University of AlabamaVerifisert e-postadresse på ua.edu
- S. Tamer CavusgilRegents' Professor; Fuller E. Callaway Professorial Chair, Georgia State UniversityVerifisert e-postadresse på gsu.edu
- Jessica J HoppnerAssociate Professor of Marketing, George Mason UniversityVerifisert e-postadresse på gmu.edu
- Joseph C. MillerProfessor of Marketing & Sales, St. Ambrose UniversityVerifisert e-postadresse på sau.edu
- Jeannette A. MenaAssociate Professor of Marketing, University of South FloridaVerifisert e-postadresse på usf.edu
- G. Tomas M. HultMichigan State UniversityVerifisert e-postadresse på msu.edu
- Seyda DeligonulProfessor of Business Strategy, St. John Fisher CollegeVerifisert e-postadresse på sjfc.edu
- Tracy L Gonzalez-PadronProfessor, Marketing and International Business, University of Colorado - Colorado SpringsVerifisert e-postadresse på uccs.edu
- Regina (Gina) C. McNallySaint Xavier UniversityVerifisert e-postadresse på sxu.edu
- Praneet RandhawaUniversity of BaltimoreVerifisert e-postadresse på ubalt.edu
Følg
Billur Akdeniz
Professor of Marketing, University of New Hampshire
Verifisert e-postadresse på unh.edu - Startside