Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 5966 | 1782 |
h-indeks | 26 | 14 |
i10-indeks | 38 | 18 |
Offentlig tilgang
Vis alle0 artikler
2 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Thomas GruenProfessor of Marketing, University of New HampshireVerifisert e-postadresse på unh.edu
- George KnoxAssociate Professor of Marketing, Tilburg UniversityVerifisert e-postadresse på tilburguniversity.edu
- Joerg S HofstetterKEDGE Business School & International Forum on Sustainable Value ChainsVerifisert e-postadresse på kedgebs.com
- Nirmalya KumarLee Kong Chian Professor of Marketing, Singapore Management UniversityVerifisert e-postadresse på smu.edu.sg
- Sundar BharadwajCoca Cola Company Chair Professor of Marketing, University of GeorgiaVerifisert e-postadresse på uga.edu
- Prashant KaleProfessor Strategy Rice UniversityVerifisert e-postadresse på rice.edu
- Christian TerwieschThe Wharton SchoolVerifisert e-postadresse på wharton.upenn.edu
- Eric BradlowThe Wharton School of the University of PennsylvaniaVerifisert e-postadresse på wharton.upenn.edu
- Marcelo Olivaresuniversidad de chileVerifisert e-postadresse på uchile.cl