Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 666 | 580 |
h-indeks | 10 | 10 |
i10-indeks | 10 | 10 |
Offentlig tilgang
Vis alle1 artikkel
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Jeroen J. G. van MerrienboerMaastricht University - SHEVerifisert e-postadresse på maastrichtuniversity.nl
- Saskia Brand-GruwelProfessor of Learning Sciences, Welten Institute, Open University NetherlandsVerifisert e-postadresse på ou.nl
- Paul A. KirschnerEmeritus Professor (Educational Psychology), Open University of the NetherlandsVerifisert e-postadresse på ou.nl
- Marieke van GeelUniversity of TwenteVerifisert e-postadresse på utwente.nl
- Trynke Keuningteacher and postdoctoral researcher at Hogeschool KPZVerifisert e-postadresse på kpz.nl
- Diana DolmansProfessor of Educational Sciences, School of Health Professions Education (SHE), MaastrichtVerifisert e-postadresse på maastrichtuniversity.nl
- Johan van StrienErasmus Universiteit RotterdamVerifisert e-postadresse på essb.eur.nl
- Iwan WopereisOpen UniversiteitVerifisert e-postadresse på ou.nl
- Johan L. H. van StrienUtrecht UniversityVerifisert e-postadresse på uu.nl