Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 513 | 426 |
h-indeks | 12 | 11 |
i10-indeks | 15 | 13 |
Offentlig tilgang
Vis alle9 artikler
1 artikkel
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Stéphane ClivazHaute Ecole Pédagogique Vaud / Lausanne University of Teacher Education, LausanneVerifisert e-postadresse på hepl.ch
- Mark PrendergastUniversity College CorkVerifisert e-postadresse på ucc.ie
- Anthony CroninUniversity College DublinVerifisert e-postadresse på ucd.ie
- Máire Ní RíordáinSenior Lecturer, UCCVerifisert e-postadresse på ucc.ie
- Maria G MeehanAssociate Professor of Mathematics, University College DublinVerifisert e-postadresse på ucd.ie
- Patrick JohnsonUniversity of LimerickVerifisert e-postadresse på ul.ie
- Akihiko Takahashi 高橋昭彦Lesson Study AllianceVerifisert e-postadresse på lsalliance.org
- Marisa QuaresmaInstituto de Educação, Universidade de LisboaVerifisert e-postadresse på campus.ul.pt
- João Pedro da PonteInstituto de Educação da Universidade de LisboaVerifisert e-postadresse på ie.ul.pt
- Carl WinsløwProfessor of Didactics of Mathematics, University of CopenhagenVerifisert e-postadresse på ind.ku.dk
- Colette MurphyProfessor of Science Education, Trinity College DublinVerifisert e-postadresse på tcd.ie
- Shane D. BerginAssistant Professor Science Education, University College DublinVerifisert e-postadresse på ucd.ie
- Joseph RocheTrinity College DublinVerifisert e-postadresse på tcd.ie
- Dr. Peter MooneyLecturer, Maynooth UniversityVerifisert e-postadresse på nuim.ie
- Emma HowardSchool of Computer Science and Statistics, Trinity College DublinVerifisert e-postadresse på tcd.ie