Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2018 | |
---|---|---|
Sitater | 361 | 319 |
h-indeks | 10 | 9 |
i10-indeks | 10 | 9 |
Offentlig tilgang
Vis alle5 artikler
1 artikkel
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
Stéphane ClivazHaute Ecole Pédagogique Vaud / Lausanne University of Teacher Education, LausanneVerifisert e-postadresse på hepl.ch
Mark PrendergastUniversity College CorkVerifisert e-postadresse på ucc.ie
Maria G MeehanAssociate Professor of Mathematics, University College DublinVerifisert e-postadresse på ucd.ie
Patrick JohnsonUniversity of LimerickVerifisert e-postadresse på ul.ie
Máire Ní RíordáinSenior Lecturer, UCCVerifisert e-postadresse på ucc.ie
Anthony CroninUniversity College DublinVerifisert e-postadresse på ucd.ie
Akihiko Takahashi 高橋昭彦DePaul UniversityVerifisert e-postadresse på depaul.edu
Marisa QuaresmaInstituto de Educação, Universidade de LisboaVerifisert e-postadresse på campus.ul.pt
João Pedro da PonteInstituto de Educação da Universidade de LisboaVerifisert e-postadresse på ie.ul.pt
Carl WinsløwProfessor of Didactics of Mathematics, University of CopenhagenVerifisert e-postadresse på ind.ku.dk
Colette MurphyProfessor of Science Education, Trinity College DublinVerifisert e-postadresse på tcd.ie
Shane D. BerginAssistant Professor Science Education, University College DublinVerifisert e-postadresse på ucd.ie
Joseph RocheTrinity College DublinVerifisert e-postadresse på tcd.ie
Emma HowardSchool of Computer Science and Statistics, Trinity College DublinVerifisert e-postadresse på tcd.ie
Dr. Peter MooneyLecturer, Maynooth UniversityVerifisert e-postadresse på nuim.ie