Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 2994 | 2552 |
h-indeks | 9 | 8 |
i10-indeks | 8 | 7 |
Offentlig tilgang
Vis alle1 artikkel
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- P.K. KannanProfessor of Marketing, University of MarylandVerifisert e-postadresse på umd.edu
- Siva ViswanathanDean's Professor of Information Systems and Digital Innovation, University of Maryland College ParkVerifisert e-postadresse på umd.edu
- Liye MaAssociate Professor of Marketing, Robert H. Smith School of Business, University of MarylandVerifisert e-postadresse på umd.edu
- Michel WedelPepsico Professor of Consumer Science, University of MarylandVerifisert e-postadresse på umd.edu
- Greg AllenbyProfessor of Marketing, Ohio State UniversityVerifisert e-postadresse på osu.edu
- Sanjay JainO.P. Jindal Professor of Marketing, University of Texas at DallasVerifisert e-postadresse på utdallas.edu