Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 3447 | 2341 |
h-indeks | 27 | 24 |
i10-indeks | 54 | 41 |
Offentlig tilgang
Vis alle23 artikler
1 artikkel
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Douglas ClarkProfessor of Design Based Learning, University of CalgaryVerifisert e-postadresse på ucalgary.ca
- Amanda C. DickesGulf of Maine Research InstituteVerifisert e-postadresse på gmri.org
- Amy Voss FarrisAssistant Professor, Pennsylvania State UniversityVerifisert e-postadresse på psu.edu
- Gautam BiswasCornelius Vanderbilt Professor of Engineering; Professor of Computer Science and EngineeringVerifisert e-postadresse på vanderbilt.edu
- Marie-Claire ShanahanUniversity of CalgaryVerifisert e-postadresse på ucalgary.ca
- Uri WilenskyProfessor of Learning Sciences and Computer Science, Northwestern UniversityVerifisert e-postadresse på northwestern.edu
- Corey BradyAssociate Professor, Mathematics Education and the Learning SciencesVerifisert e-postadresse på smu.edu
- Mason WrightResearch Scientist, FacebookVerifisert e-postadresse på umich.edu
- Miwa Aoki TakeuchiAssociate Professor, Learning Sciences, University of CalgaryVerifisert e-postadresse på ucalgary.ca
- Stephanie HladikAssistant Professor - Engineering Education, University of ManitobaVerifisert e-postadresse på umanitoba.ca
- Thomas M. PhilipProfessor and Faculty Director of Teacher Education, UC BerkeleyVerifisert e-postadresse på berkeley.edu
- Brent DavisProfessor, Research Chair, Werklund School of Education, University of CalgaryVerifisert e-postadresse på ucalgary.ca
- David N. RappWalter Dill Scott Professor of Psychology and Learning Sciences, Northwestern UniversityVerifisert e-postadresse på northwestern.edu
- Sharona T. LevyUniversity of HaifaVerifisert e-postadresse på edu.haifa.ac.il