Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 3068 | 2020 |
h-indeks | 23 | 20 |
i10-indeks | 26 | 24 |
Offentlig tilgang
Vis alle1 artikkel
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Stefan MayerAssistant Professor of Marketing Analytics, University of TübingenVerifisert e-postadresse på uni-tuebingen.de
- Daniel WentzelProfessor of Marketing, RWTH Aachen UniversityVerifisert e-postadresse på time.rwth-aachen.de
- Aparna LabrooNorthwestern UniversityVerifisert e-postadresse på kellogg.northwestern.edu
- Thorsten StaakeFull Professor, Chair of Information Systems and Energy Efficient Systems, University of BambergVerifisert e-postadresse på uni-bamberg.de
- Klemens KnöferleAssociate Professor, BI Norwegian Business SchoolVerifisert e-postadresse på bi.no
- Harald J. van HeerdeUniversity of New South WalesVerifisert e-postadresse på unsw.edu.au
- Rolf ReberProfessor of Cognitive Psychology, University of OsloVerifisert e-postadresse på psykologi.uio.no
- Thomas OtterProfessor of Marketing, Goethe University, FrankfurtVerifisert e-postadresse på marketing.uni-frankfurt.de
- Max J. PachaliAssociate Professor of Marketing, Tilburg UniversityVerifisert e-postadresse på tilburguniversity.edu
- Torsten BornemannProfessor of Marketing, Goethe University FrankfurtVerifisert e-postadresse på wiwi.uni-frankfurt.de
- Reto HofstetterProfessor of Marketing, University of LucerneVerifisert e-postadresse på unilu.ch
Følg
Jan R. Landwehr
Professor of Marketing, Goethe University Frankfurt
Verifisert e-postadresse på wiwi.uni-frankfurt.de - Startside