Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 1190 | 623 |
h-indeks | 13 | 11 |
i10-indeks | 14 | 11 |
Offentlig tilgang
Vis alle1 artikkel
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Sylvia von WallpachProfessor (MSO), Copenhagen Business SchoolVerifisert e-postadresse på cbs.dk
- Hans MuhlbacherInternational University of MonacoVerifisert e-postadresse på inseec.com
- Karine RaïesAssociate Professor in MarketingVerifisert e-postadresse på em-lyon.com
- Maria KreuzerInternational University of MonacoVerifisert e-postadresse på monaco.edu
- Reinhard GrohsSeeburg Castle UniversityVerifisert e-postadresse på uni-seeburg.at
- Paul H. DriessenAssociate Professor of Marketing, Radboud University NijmegenVerifisert e-postadresse på fm.ru.nl
- Bas Hillebrandprofessor, Radboud University Nijmegen; professor, Nyenrode Business UniversiteitVerifisert e-postadresse på fm.ru.nl
- Jan-Benedict E.M. SteenkampMassey Distinguished Professor, University of North Carolina atVerifisert e-postadresse på unc.edu
- Marnik DekimpeProfessor of Marketing, Tilburg UniversityVerifisert e-postadresse på uvt.nl
- Alain d'AstousHEC MontréalVerifisert e-postadresse på hec.ca
- Simon P. SiguéProfessor of Marketing, Athabasca UniversityVerifisert e-postadresse på athabascau.ca
- Antonella CaruBocconi UniversityVerifisert e-postadresse på unibocconi.it
- Inge GeyskensTilburg UniversityVerifisert e-postadresse på uvt.nl
- katrijn gielensuniversity of north carolinaVerifisert e-postadresse på kenan-flagler.unc.edu
- Christine VallasterProf f Marketing, FH salzburgVerifisert e-postadresse på fh-salzburg.ac.at