Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 8979 | 5053 |
h-indeks | 18 | 16 |
i10-indeks | 29 | 20 |
Offentlig tilgang
Vis alle13 artikler
2 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Mitchel ResnickProfessor of Learning Research, MIT Media LabVerifisert e-postadresse på media.mit.edu
- Andrés Monroy-HernándezPrinceton University, Computer ScienceVerifisert e-postadresse på cs.princeton.edu
- Yasmin B. KafaiProfessor of Learning Sciences, University of PennsylvaniaVerifisert e-postadresse på upenn.edu
- Paulina HaduongPostdoctoral Fellow, Harvard Graduate School of EducationVerifisert e-postadresse på gse.harvard.edu
- Maxwell M YurkofskyRadford University School of Teacher Education and LeadershipVerifisert e-postadresse på radford.edu
- Chris DedeWirth Professor in Learning TechnologiesVerifisert e-postadresse på harvard.edu
- Amanda C. DickesGulf of Maine Research InstituteVerifisert e-postadresse på gmri.org
- Tina GrotzerFaculty of Education, Harvard UniversityVerifisert e-postadresse på harvard.edu
- Philip M SadlerScience Education Department, Center for Astrophysics| Harvard & SmithsonianVerifisert e-postadresse på cfa.harvard.edu
- Gerhard SonnertHarvard UniversityVerifisert e-postadresse på cfa.harvard.edu
- Diana FranklinUniversity of ChicagoVerifisert e-postadresse på uchicago.edu
- Ricarose RoqueUniversity of Colorado BoulderVerifisert e-postadresse på colorado.edu
- Deborah A. FieldsUtah State UniversityVerifisert e-postadresse på usu.edu
- Shaundra Bryant DailyDuke UniversityVerifisert e-postadresse på duke.edu
- Ioana LiteratTeachers College, Columbia UniversityVerifisert e-postadresse på tc.columbia.edu