Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 1516 | 691 |
h-indeks | 17 | 13 |
i10-indeks | 21 | 15 |
Offentlig tilgang
Vis alle3 artikler
1 artikkel
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Ton de JongUniversity of TwenteVerifisert e-postadresse på utwente.nl
- Bas KollöffelVerifisert e-postadresse på utwente.nl
- Alieke M. van DijkUniversity of TwenteVerifisert e-postadresse på utwente.nl
- Hannie GijlersVerifisert e-postadresse på utwente.nl
- Casper HulshofTeacher at Utrecht UniversityVerifisert e-postadresse på uu.nl
- Katharina ScheiterUniversity of PotsdamVerifisert e-postadresse på uni-potsdam.de
- Alexander RenklUniversity of Freiburg (Germany)Verifisert e-postadresse på psychologie.uni-freiburg.de
- "Pieter Wouters"Verifisert e-postadresse på uu.nl
- Friedrich HesseIWM Leibniz Institut für Wissensmedien (Tübingen)Verifisert e-postadresse på iwm-tuebingen.de
- Peter GerjetsProfessor für Lehr-Lernforschung, Institut für WissensmedienVerifisert e-postadresse på iwm-tuebingen.de
- Jan KuperCo-Founder QBayLogic B.V., Lecturer University of TwenteVerifisert e-postadresse på qbaylogic.com
- Sofie M. M. LoyensHoogleraar Onderwijsexcellentie, Utrecht University, University College RooseveltVerifisert e-postadresse på ucr.nl
- Jos TolboomMathematics and informatics curriculum developer, Netherlands Institute for Curriculum DevelopmentVerifisert e-postadresse på slo.nl
- Wouter J RijkeHANVerifisert e-postadresse på han.nl
- Jeroen J. G. van MerrienboerMaastricht University - SHEVerifisert e-postadresse på maastrichtuniversity.nl