Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 1125 | 652 |
h-indeks | 18 | 15 |
i10-indeks | 19 | 17 |
Offentlig tilgang
Vis alle6 artikler
1 artikkel
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Prof. Dr. Carolien RieffeLeiden University / University of Twente / University College LondonVerifisert e-postadresse på fsw.leidenuniv.nl
- Daphna OysermanUniversity of Southern California, Dean's Professor of Psychology, Education and CommunicationVerifisert e-postadresse på usc.edu
- Kristen C. ElmoreCornell UniversityVerifisert e-postadresse på cornell.edu
- Mark WrightLecturer in Developmental Psychology, University of BrightonVerifisert e-postadresse på brighton.ac.uk
- Paul OosterveldMethodologieVerifisert e-postadresse på fsw.leidenuniv.nl
- Catrin FinkenauerUtrecht UniversityVerifisert e-postadresse på uu.nl
- Ivy F. TsoAssociate Professor, The Ohio State University; Adjunct Associate Professor, University of MichiganVerifisert e-postadresse på osumc.edu
- Anne C. MiersAssociate Professor, Leiden UniversityVerifisert e-postadresse på fsw.leidenuniv.nl
- Claire StevensonAssistant Professor, Psychology, University of AmsterdamVerifisert e-postadresse på uva.nl
- Marieke BosAssistant Professor, Leiden University - Brain and Development LabVerifisert e-postadresse på fsw.leidenuniv.nl