Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 1742 | 903 |
h-indeks | 14 | 11 |
i10-indeks | 15 | 11 |
Offentlig tilgang
Vis alle1 artikkel
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
Rex DuProfessor of Marketing, University of Texas at AustinVerifisert e-postadresse på mccombs.utexas.edu
Michael AhearneC.T. Bauer Professor of Marketing, University of HoustonVerifisert e-postadresse på uh.edu
Son K. LamProfessor, Emily H. and Charles M. Tanner, Jr., Chair in Sales Management, University of GeorgiaVerifisert e-postadresse på uga.edu
Niels SchillewaertAdjunct Professor of Marketing, Vlerick Business SchoolVerifisert e-postadresse på wearehuman8.com
Abba KriegerProfessor of Statistics, The Wharton School of the University of PennsylvaniaVerifisert e-postadresse på wharton.upenn.edu
Dr. Charlotte RenProfessor, University of PennsylvaniaVerifisert e-postadresse på upenn.edu
Teck-Hua HoDistinguished University Professor, Nanyang Technological UniversityVerifisert e-postadresse på ntu.edu.sg
Eric BradlowThe Wharton School of the University of PennsylvaniaVerifisert e-postadresse på wharton.upenn.edu
Xinxin LiTreibick Family Chair Professor, University of ConnecticutVerifisert e-postadresse på uconn.edu
Haitao (Tony) CuiEcolab-Pierson M. Grieve Chair in International Marketing, Professor of Marketing, U. of MinnesotaVerifisert e-postadresse på umn.edu
Babak Hayati, PhDAsian Institute of ManagementVerifisert e-postadresse på aim.edu
Ed BlairUniversity of HoustonVerifisert e-postadresse på uh.edu
Kitty WangUniversity of HoustonVerifisert e-postadresse på bauer.uh.edu
Yun Kyung OhDongduk Women's UnviersityVerifisert e-postadresse på dongduk.ac.kr
William T. RobinsonAssociate Professor of Management, Purdue UniversityVerifisert e-postadresse på purdue.edu