Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 2810 | 1061 |
h-indeks | 26 | 16 |
i10-indeks | 51 | 26 |
Offentlig tilgang
Vis alle4 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Christian RappHead of Educational Technology, Zurich University of Applied SciencesVerifisert e-postadresse på zhaw.ch
- Madalina ChitezSenior Researcher (Assoc. Prof.), West University of Timisoara, RomaniaVerifisert e-postadresse på e-uvt.ro
- kalliopi benetosResearcher and Lecturer, TECFA, University of GenevaVerifisert e-postadresse på unige.ch
- Ann DevittAssociate Professor of Language Education, School of Education, Trinity College DublinVerifisert e-postadresse på tcd.ie
- Montserrat CastellóResearch Institute on Psychology, Learning and Development. Universitat Ramon LlullVerifisert e-postadresse på blanquerna.url.edu
- Carola StroblUniversiteit AntwerpenVerifisert e-postadresse på uantwerpen.be
- Eva-Maria JakobsProfessor for Textlinguistics and Technical CommunicationVerifisert e-postadresse på tk.rwth-aachen.de
- Mark TorranceNottingham Trent UniversityVerifisert e-postadresse på ntu.ac.uk
- Claudia Ioana DoroholschiWest University of Timisoara / Universitatea de Vest din TimisoaraVerifisert e-postadresse på e-uvt.ro
- Arne WrobelPädagogische Hochschule LudwigsburgVerifisert e-postadresse på ph-ludwigsburg.de
- Chris AnsonNorth Carolina State UniversityVerifisert e-postadresse på ncsu.edu
- Dumitru TucanWest University of TimișoaraVerifisert e-postadresse på e-uvt.ro