Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 558 | 265 |
h-indeks | 9 | 8 |
i10-indeks | 9 | 8 |
Medforfattere
- Michelle R. NelsonProfessor of Advertising, Institute of Communications Research, Professor of Marketing, UniversityVerifisert e-postadresse på illinois.edu
- Lucy AtkinsonAssociate Professor, Advertising & PR, University of Texas at AustinVerifisert e-postadresse på austin.utexas.edu
- Hye-Jin PaekDepartment of Advertising & Public Relations, Hanyang University, South KoreaVerifisert e-postadresse på hanyang.ac.kr
- Lewis FriedlandVilas Distinguished Achievement Professor, University of Wisconsin-MadisonVerifisert e-postadresse på wisc.edu
- Namjin LeeAssociate Professor of Communication, College of CharlestonVerifisert e-postadresse på cofc.edu
- Thomas HoveDepartment of Advertising & Public Relations, Hanyang UniversityVerifisert e-postadresse på hanyang.ac.kr
- Kevin Y. WangAssociate Professor, Strategic Communication, Butler UniversityVerifisert e-postadresse på butler.edu
- Casey KellyProfessor of Rhetoric and Public Culture, University of Nebraska-LincolnVerifisert e-postadresse på unl.edu
- Regina Jihea AhnUniversity of MiamiVerifisert e-postadresse på miami.edu
Følg
Mark A. Rademacher
Professor Strategic Communication, Butler University
Verifisert e-postadresse på butler.edu