Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 4047 | 2138 |
h-indeks | 19 | 17 |
i10-indeks | 23 | 22 |
Offentlig tilgang
Vis alle2 artikler
1 artikkel
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Deborah Roedder JohnProfessor of Marketing, University of MinnesotaVerifisert e-postadresse på umn.edu
- Marsha RichinsBailey K. Howard World Book ChairVerifisert e-postadresse på missouri.edu
- Shirley Y. Y. ChengHong Kong Baptist UniversityVerifisert e-postadresse på hkbu.edu.hk
- Ayalla RuvioMarketing professor, Broad College of Business, Michigan State UniversityVerifisert e-postadresse på msu.edu
- Tomasz ZaleskiewiczSWPS UniversityVerifisert e-postadresse på swps.edu.pl
- Agata GąsiorowskaSWPS University of Social Sciences and Humanities, Wroclaw Faculty of PsychologyVerifisert e-postadresse på swps.edu.pl
- Alex GunzManchester Business SchoolVerifisert e-postadresse på mbs.ac.uk
- Nailya OrdabayevaAssociate Professor of Business Administration, Tuck School of Business, Dartmouth CollegeVerifisert e-postadresse på tuck.dartmouth.edu
- James BurroughsRolls-Royce Commonwealth Professor of Commerce, McIntire School of Commerce, University of VirginiaVerifisert e-postadresse på virginia.edu
- Kelly D. MartinTinberg "Business for a Better World" University ProfessorVerifisert e-postadresse på colostate.edu
- Paul M. ConnellStony Brook UniversityVerifisert e-postadresse på stonybrook.edu