Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 344 | 341 |
h-indeks | 9 | 9 |
i10-indeks | 9 | 8 |
Offentlig tilgang
Vis alle8 artikler
1 artikkel
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Ryan BakerUniversity of PennsylvaniaVerifisert e-postadresse på upenn.edu
- Bruce M. McLarenAssociate Research Professor, Carnegie Mellon University, U.S.Verifisert e-postadresse på cs.cmu.edu
- Jodi Asbell-ClarkeDirector, EdGE at TERCVerifisert e-postadresse på terc.edu
- Elizabeth RoweSenior Researcher, TERCVerifisert e-postadresse på terc.edu
- Ma Victoria Q. AlmedaTERCVerifisert e-postadresse på terc.edu
- Michael Mogessie AshenafiCarnegie Mellon UniversityVerifisert e-postadresse på cmu.edu
- J. Elizabeth RicheyTeaching Assistant Professor, University of PittsburghVerifisert e-postadresse på pitt.edu
- Juan Miguel Andres-BrayMcGraw Hill EducationVerifisert e-postadresse på mheducation.com
- Jiayi (Joyce) ZhangUniversity of PennsylvaniaVerifisert e-postadresse på upenn.edu
- Jon StarProfessor, Harvard Graduate School of EducationVerifisert e-postadresse på harvard.edu
- Junjian HuangUniversity of Alabama, BirminghamVerifisert e-postadresse på UABMC.edu
- Xin QiaoUniversity of South FloridaVerifisert e-postadresse på usf.edu