Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 11315 | 4518 |
h-indeks | 45 | 35 |
i10-indeks | 135 | 97 |
Offentlig tilgang
Vis alle84 artikler
2 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- gerard hastingsprofessor of social marketing, stirling and the Open universityVerifisert e-postadresse på stir.ac.uk
- Linda BauldProfessor of Public Health, University of EdinburghVerifisert e-postadresse på ed.ac.uk
- WriedenLecturer in NutritionVerifisert e-postadresse på rgu.ac.uk
- Professor Ross GordonUniversity of Technology SydneyVerifisert e-postadresse på uts.edu.au
- Susan MacAskillResearch Felow, University of StirllingVerifisert e-postadresse på stir.ac.uk
- Jennifer McKellResearch Fellow, University of StirlingVerifisert e-postadresse på stir.ac.uk
- Stephen TaggReader in Marketing, University of StrathclydeVerifisert e-postadresse på strath.ac.uk
- Georgina CairnsSenior Lecturer Institute of SociomanagementVerifisert e-postadresse på stir.ac.uk
Følg
Martine Stead
Deputy Director, Institute for Social Marketing, University of Stirling
Verifisert e-postadresse på stir.ac.uk