Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 828 | 445 |
h-indeks | 10 | 8 |
i10-indeks | 10 | 8 |
Medforfattere
- Wesley J. JohnstonCBIM RoundTable Professor of Marketing, Georgia State UniversityVerifisert e-postadresse på gsu.edu
- Elyria Kemp, PhDThe Edward G. Schlieder Chair in Higher Education and Health Initiatives Professor of MarketingVerifisert e-postadresse på uno.edu
- Deborah LesterProfessor Marketing and Professional Sales, Kennesaw State UniversityVerifisert e-postadresse på kennesaw.edu
- Debra ScammonProfessor of Marketing, University of UtahVerifisert e-postadresse på eccles.utah.edu
- Joe RicksXavier UniversityVerifisert e-postadresse på xula.edu
- Terry W. Loe, Ph.DProfessor of Marketing & Sales, Kennesaw State UniversityVerifisert e-postadresse på kennesaw.edu
- Efua ObengAssistant Professor, Howard UniversityVerifisert e-postadresse på howard.edu
- Edward RigdonMarketing RoundTable Professor, Georgia State UniversityVerifisert e-postadresse på gsu.edu
- Jane S. CromartieProfessor of Marketing, University of New OrleansVerifisert e-postadresse på uno.edu
- Elten BriggsUniversity of Texas at ArlingtonVerifisert e-postadresse på uta.edu
Følg
Aberdeen Leila Borders
Professor Emerita, Kennesaw State University
Verifisert e-postadresse på kennesaw.edu