Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 5504 | 5200 |
h-indeks | 23 | 21 |
i10-indeks | 33 | 31 |
Offentlig tilgang
Vis alle2 artikler
1 artikkel
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- P.C. VerhoefProfessor of MarketingVerifisert e-postadresse på rug.nl
- Prasanna KarhadeThe Chinese University of Hong KongVerifisert e-postadresse på cuhk.edu.hk
- Arun RaiGeorgia State UniversityVerifisert e-postadresse på gsu.edu
- Sean (Xin) XuProfessor, School of Economics and Management, Tsinghua UniversityVerifisert e-postadresse på sem.tsinghua.edu.cn
- J.J. Po-An HsiehGeorgia State UniversityVerifisert e-postadresse på gsu.edu
- Samuele MurtinuUtrecht UniversityVerifisert e-postadresse på uu.nl
- Carmelo CennamoCopenhagen Business SchoolVerifisert e-postadresse på cbs.dk
- Tobias KretschmerProfessor of Management, LMU MunichVerifisert e-postadresse på lmu.de
- Tammo BijmoltProfessor of Marketing Research, University of GroningenVerifisert e-postadresse på rug.nl
- Anandasivam GopalPresident's Chair of Business, Nanyang Business School, NTUVerifisert e-postadresse på ntu.edu.sg
- Waifong BohNanyang Technological UniversityVerifisert e-postadresse på ntu.edu.sg
- Siliang TongNanyang Technological UniversityVerifisert e-postadresse på ntu.edu.sg
- Mengxiang LIHong Kong Baptist UniversityVerifisert e-postadresse på hkbu.edu.hk
- Danny T. WangHong Kong Baptist UniversityVerifisert e-postadresse på hkbu.edu.hk
- Chaitanya SambharaUniversity of Texas at ArlingtonVerifisert e-postadresse på uta.edu
- Abhijith AnandWalton College of Business, University of ArkansasVerifisert e-postadresse på uark.edu
- Alain PinsonneaultMcGill UniversityVerifisert e-postadresse på mcgill.ca