Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 1377 | 556 |
h-indeks | 16 | 10 |
i10-indeks | 23 | 10 |
Offentlig tilgang
Vis alle5 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Mathieu FavergeBordeaux INP - ENSEIRB-MatMecaVerifisert e-postadresse på inria.fr
- Grégoire PichonAssociate Professor, Université Claude Bernard Lyon 1Verifisert e-postadresse på univ-lyon1.fr
- Eric DarveStanfordVerifisert e-postadresse på stanford.edu
- Guido HuijsmansEuropean Commission / IRFM-CEA CadaracheVerifisert e-postadresse på cea.fr
- Stanislas PamelaCCFE - UKAEA - UKVerifisert e-postadresse på ukaea.uk
- Frédéric DesprezINRIAVerifisert e-postadresse på inria.fr
- Giraud LucInriaVerifisert e-postadresse på inria.fr
- George BosilcaResearch Assistant Professor, University of Tennessee, KnoxvilleVerifisert e-postadresse på icl.utk.edu
- Laurent PlagneTriScale innovVerifisert e-postadresse på triscale-innov.com
- Samuel ThibaultProfesseur, Université de BordeauxVerifisert e-postadresse på labri.fr
- Olivier CoulaudInriaVerifisert e-postadresse på inria.fr
- Jack DongarraUniversity of Tennessee; Oak Ridge National Laboratory; University of ManchesterVerifisert e-postadresse på icl.utk.edu
- Emmanuel JeannotINRIA and LaBRIVerifisert e-postadresse på inria.fr
- Martin QuinsonENS Rennes, Univ Rennes, IRISAVerifisert e-postadresse på ens-rennes.fr
- Frédéric SuterOak Ridge National LaboratoryVerifisert e-postadresse på ornl.gov
- Eddy CaronProfesseur, ISFA (Univ Lyon1), LIP (UMR CNRS - École Normale Supérieure de Lyon - Inria - UCBL)Verifisert e-postadresse på ens-lyon.fr
- eric fleuryENS de lyon / InriaVerifisert e-postadresse på ens-lyon.fr
- Laurent PhilippeUniversité de Franche-ComtéVerifisert e-postadresse på univ-fcomte.fr
- Gil UtardMaitre de Conférence Informatique, MIS, Université de Picardie Jules VerneVerifisert e-postadresse på u-picardie.fr
- Jean-Marc Nicodprofesseur d'informatique, ENSMM BesançonVerifisert e-postadresse på ens2m.fr