Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 1102 | 596 |
h-indeks | 14 | 13 |
i10-indeks | 17 | 16 |
Medforfattere
- Dan ArielyProfessor of psychology and behavioral economics, Duke UniversityVerifisert e-postadresse på danariely.com
- James HeymanAssociate Professor of Marketing, University of St. Thomas Verifisert e-postadresse på stthomas.edu
- Yusufcan MasatliogluProfessor of Economics, University of MarylandVerifisert e-postadresse på umd.edu
- Yao CuiCornell UniversityVerifisert e-postadresse på cornell.edu
- Raphael ThomadsenProfessor of Marketing, Olin Business School - Washington UniversityVerifisert e-postadresse på wustl.edu
- Mike PalazzoloUC Davis Graduate School of ManagementVerifisert e-postadresse på ucdavis.edu
- Ting ZhuPurdue UniversityVerifisert e-postadresse på purdue.edu
- Pradeep ChintaguntaUniversity of Chicago, Booth School of BusinessVerifisert e-postadresse på chicagobooth.edu
- Sriram VenkataramanProfessor of Marketing, Edward M. O’Herron Scholar, Kenan-Flagler Business School, UNC Chapel HillVerifisert e-postadresse på kenan-flagler.unc.edu
- Katja SeimYale UniversityVerifisert e-postadresse på yale.edu
- Victor AguirregabiriaProfessor of Economics, University of Toronto, Canada, and CEPRVerifisert e-postadresse på utoronto.ca
- Liran EinavProfessor of Economics, Stanford UniversityVerifisert e-postadresse på stanford.edu
Følg
A. Yesim Orhun
University of Michigan, Ross School of Business
Verifisert e-postadresse på umich.edu - Startside