Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 2672 | 2615 |
h-indeks | 23 | 22 |
i10-indeks | 35 | 35 |
Offentlig tilgang
Vis alle1 artikkel
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Jessica VredenburgSenior Lecturer in Marketing, Auckland University of TechnologyVerifisert e-postadresse på aut.ac.nz
- Paul W. BallantineUC Business School, University of CanterburyVerifisert e-postadresse på canterbury.ac.nz
- Sommer KapitanAuckland University of TechnologyVerifisert e-postadresse på aut.ac.nz
- Amanda SpryRMIT UniversityVerifisert e-postadresse på rmit.edu.au
- Colin Michael HallUniversity of Canterbury, NZ; Linnaeus U., Sweden; Lund U., Sweden; Oulu U., Finland; Kyung Hee UVerifisert e-postadresse på canterbury.ac.nz
- Rebecca DolanAssociate Professor of Marketing & Wine Business, University of AdelaideVerifisert e-postadresse på adelaide.edu.au
- Ann-Marie KennedyUniversity of CanterburyVerifisert e-postadresse på canterbury.ac.nz
- Gavin NortheyGriffith UniversityVerifisert e-postadresse på griffith.edu.au
- Professor Bodo Lang (PhD, MCom, CT...Marketing, Massey Business School, Massey UniversityVerifisert e-postadresse på massey.ac.nz