Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 5033 | 3685 |
h-indeks | 28 | 24 |
i10-indeks | 37 | 33 |
Offentlig tilgang
Vis alle31 artikler
1 artikkel
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- robert plominProfessor, Institute of Psychiatry, King's College LondonVerifisert e-postadresse på kcl.ac.uk
- Kaili RimfeldPostdoctoral Associate, King's College LondonVerifisert e-postadresse på kcl.ac.uk
- Yulia KovasProfessor of Genetics and Psychology, Goldsmiths, University of LondonVerifisert e-postadresse på gold.ac.uk
- Jean-Baptiste PingaultUniversity College London & King's CollegeVerifisert e-postadresse på ucl.ac.uk
- Eva KrapohlUCB PharmaVerifisert e-postadresse på kcl.ac.uk
- Andrew McMillanKing's College LondonVerifisert e-postadresse på kcl.ac.uk
- Alison PikeReader in Psychology, University of SussexVerifisert e-postadresse på sussex.ac.uk
- Sophie von StummUniversity of YorkVerifisert e-postadresse på york.ac.uk
- Emily Smith-WoolleyResearch Fellow, University College LondonVerifisert e-postadresse på ucl.ac.uk
Følg
Kathryn Asbury
Professor of Psychology in Education, University of York, UK
Verifisert e-postadresse på york.ac.uk