Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 3182 | 1607 |
h-indeks | 26 | 18 |
i10-indeks | 47 | 30 |
Offentlig tilgang
Vis alle7 artikler
2 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Glenda McGregorLecturer, Griffith University, Brisbane, Queensland, AustraliaVerifisert e-postadresse på griffith.edu.au
- Rachel BrooksUniversity of SurreyVerifisert e-postadresse på surrey.ac.uk
- Aspa BaroutsisSouthern Cross UniversityVerifisert e-postadresse på scu.edu.au
- Debra HayesProfessor, Education & Equity, University of SydneyVerifisert e-postadresse på sydney.edu.au
- Sarah StewartResearch Associate, University of TasmaniaVerifisert e-postadresse på utas.edu.au
- Vicky PlowsHonorary Fellow, College of Education, Victoria UniversityVerifisert e-postadresse på vu.edu.au
- Alison M. BakerVictoria UniversityVerifisert e-postadresse på vu.edu.au
- Dorothy BottrellUniversity of SydneyVerifisert e-postadresse på sydney.edu.au
- Kimberley WilsonAustralian Catholic UniversityVerifisert e-postadresse på acu.edu.au
- Tim CorcoranSchool of Education, Faculty of Arts & Education, Deakin UniversityVerifisert e-postadresse på deakin.edu.au
- Sherridan EmeryResearcherVerifisert e-postadresse på utas.edu.au
- Brian Ellis LewthwaiteJames Cook UniversityVerifisert e-postadresse på jcu.edu.au
- Kira ClarkeLecturer in Education Policy, Melbourne Graduate School of Education, University of MelbourneVerifisert e-postadresse på unimelb.edu.au
- Damon Peter ThomasSenior Lecturer in Literacy Education, The University of QueenslandVerifisert e-postadresse på uq.edu.au
- Johanna WynUniversity of MelbourneVerifisert e-postadresse på unimelb.edu.au