Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 5152 | 2193 |
h-indeks | 33 | 26 |
i10-indeks | 76 | 52 |
Offentlig tilgang
Vis alle32 artikler
3 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Anne GenietsDept. of Education, University of OxfordVerifisert e-postadresse på education.ox.ac.uk
- Yishay MorInstitute for applied research in AI and Education, R&D division, Ministry of EducationVerifisert e-postadresse på yishaymor.org
- José Santos-VictorInstitute for Systems and Robotics (ISR/IST), LARSyS, Instituto Superior Técnico, Univ LisboaVerifisert e-postadresse på isr.tecnico.ulisboa.pt
- James O'DonovanDirector of Research, Community Health Impact CoalitionVerifisert e-postadresse på post.harvard.edu
- Martin OliverIOE, UCL's Faculty of Education and SocietyVerifisert e-postadresse på ucl.ac.uk
- Jose GasparInstitute for Systems and Robotics (ISR/IST), LARSyS, Instituto Superior Técnico, Univ LisboaVerifisert e-postadresse på isr.tecnico.ulisboa.pt
- Laurenz LangerSouth Africa Centre for Evidence; University of JohannesburgVerifisert e-postadresse på sace-evidence.org
- rose luckinProfessor of Learner Centred Design, Institute of EducationVerifisert e-postadresse på ucl.ac.uk
- Chris PatonGroup Head, Global Health Informatics, University of OxfordVerifisert e-postadresse på ndm.ox.ac.uk
- Maria KambouriUniversity College London Institute of Education University of LondonVerifisert e-postadresse på ucl.ac.uk
- Christothea HerodotouThe Open UniversityVerifisert e-postadresse på open.ac.uk
- Katriona O'Sullivanmaynooth universityVerifisert e-postadresse på tcd.ie
- Timothy TutiUniversity of Oxford, KEMRI-Wellcome Trust KenyaVerifisert e-postadresse på hazelband.com
- sara priceUCL Institute of Education, LondonVerifisert e-postadresse på ucl.ac.uk