Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 416 | 401 |
h-indeks | 11 | 11 |
i10-indeks | 14 | 13 |
Offentlig tilgang
Vis alle6 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Chen HuajunCollege of Computer Science, Zhejiang UniversityVerifisert e-postadresse på zju.edu.cn
- Ningyu Zhang (张宁豫)Associate Professor, Zhejiang UniversityVerifisert e-postadresse på zju.edu.cn
- Shumin DengNational University of SingaporeVerifisert e-postadresse på nus.edu.sg
- Xiao LiuAssociate Professor of Marketing, Stern School of Business, New York UniversityVerifisert e-postadresse på stern.nyu.edu
- Mosha ChenAlibabaVerifisert e-postadresse på alibaba-inc.com
- Wen ZhangZhejiang UniversityVerifisert e-postadresse på zju.edu.cn
- Jeff Z. PanUniversity of EdinburghVerifisert e-postadresse på ed.ac.uk
- Moshe KamNew Jersey Institute of TechnologyVerifisert e-postadresse på njit.edu
- Xueying LiAlibaba GroupVerifisert e-postadresse på alibaba-inc.com
- Zijun (June) ShiAssistant Professor of Marketing, The Hong Kong University of Science and TechnologyVerifisert e-postadresse på ust.hk
- Chenshuo Suncsun@stern.nyu.eduVerifisert e-postadresse på stern.nyu.edu
- Leonid HrebienDrexel UniversityVerifisert e-postadresse på drexel.edu
- Fanglin ChenAssistant Professor of Marketing, University of MiamiVerifisert e-postadresse på bus.miami.edu
- LI BAITemple University, Philadelphia, PAVerifisert e-postadresse på temple.edu
- Yanjun QiFaculty @UVa CS / PhD @CMU / DATA Scholar@ NIH/ Principal Applied Scientist @ AWSVerifisert e-postadresse på virginia.edu
Følg
Feiyu Xiong
Institute for Advanced Algorithms Research, Shanghai
Verifisert e-postadresse på iaar.ac.cn