Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 26244 | 8121 |
h-indeks | 26 | 20 |
i10-indeks | 46 | 35 |
Offentlig tilgang
Vis alle5 artikler
1 artikkel
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Paul BlackProfessor of Science Education, Emeritus,King's College LondonVerifisert e-postadresse på kcl.ac.uk
- Dylan WiliamEmeritus professor of educational assessment, University of LondonVerifisert e-postadresse på ioe.ac.uk
- Bronwen CowieProfessor of Education, University of WaikatoVerifisert e-postadresse på waikato.ac.nz
- Sally HowardOxford Brookes UniversityVerifisert e-postadresse på brookes.ac.uk
- Pasi NieminenVerifisert e-postadresse på jyu.fi
- Jouni Viirihttps://www.jyu.fi/edupsy/fi/laitokset/okl/en/staff/viiri-jouniVerifisert e-postadresse på edu.jyu.fi
- Markus HähkiöniemiUniversity of JyväskyläVerifisert e-postadresse på jyu.fi
- Avi Hofsteinprofessor of science educationVerifisert e-postadresse på weizmann.ac.il
- Melissa GlackinKing's College LondonVerifisert e-postadresse på kcl.ac.uk
- Jill WillisAssociate Professor in Education, Queensland University of TechnologyVerifisert e-postadresse på qut.edu.au