Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2020 | |
---|---|---|
Sitater | 5964 | 2364 |
h-indeks | 40 | 27 |
i10-indeks | 91 | 65 |
Offentlig tilgang
Vis alle26 artikler
15 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
Daniel ChazanMullan Professor, CfME@UM, Department of Teaching & Learning, Policy & Leadership, U of MarylandVerifisert e-postadresse på umd.edu
Michael WeissLecturer, University of MichiganVerifisert e-postadresse på umich.edu
Karl W. KoskoProfessor, Kent State UniversityVerifisert e-postadresse på kent.edu
wendy rose aaronLane Community CollegeVerifisert e-postadresse på lanecc.edu
Amanda M. BrownUniversity of MichiganVerifisert e-postadresse på umich.edu
Vilma MesaProfessor, Mathematics Education, University of MichiganVerifisert e-postadresse på umich.edu
Keith JonesAssociate Professor of Mathematics Education, University of SouthamptonVerifisert e-postadresse på soton.ac.uk
Michelle CirilloNew Jersey Institute of TechnologyVerifisert e-postadresse på njit.edu
Hala GhousseiniJohn G. Harvey Professor, Curriculum & Instruction, University of WisconsinVerifisert e-postadresse på wisc.edu
Hagit SelaLearning Sciences InternationalVerifisert e-postadresse på learningsciences.com
Nicolas BalacheffDirecteur de recherche émérite, CNRS, Laboratoire d'Informatique de Grenoble