Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 5792 | 2636 |
h-indeks | 40 | 29 |
i10-indeks | 90 | 70 |
Offentlig tilgang
Vis alle22 artikler
16 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Daniel ChazanMullan Professor, CfME@UM, Department of Teaching & Learning, Policy & Leadership, U of MarylandVerifisert e-postadresse på umd.edu
- Michael WeissLecturer, University of MichiganVerifisert e-postadresse på umich.edu
- Karl W. KoskoProfessor, Kent State UniversityVerifisert e-postadresse på kent.edu
- wendy rose aaronOregon State UniversityVerifisert e-postadresse på oregonstate.edu
- Amanda M. BrownUniversity of MichiganVerifisert e-postadresse på umich.edu
- Keith JonesAssociate Professor of Mathematics Education, University of SouthamptonVerifisert e-postadresse på soton.ac.uk
- Michelle CirilloUniversity of DelawareVerifisert e-postadresse på udel.edu
- Vilma MesaProfessor, Mathematics Education, University of MichiganVerifisert e-postadresse på umich.edu
- Hala GhousseiniJohn G. Harvey Professor, Curriculum & Instruction, University of WisconsinVerifisert e-postadresse på wisc.edu
- Hagit SelaLearning Sciences InternationalVerifisert e-postadresse på learningsciences.com
- Nicolas BalacheffDirecteur de recherche émérite, CNRS, Laboratoire d'Informatique de Grenoble