Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 10963 | 3769 |
h-indeks | 38 | 29 |
i10-indeks | 50 | 40 |
Offentlig tilgang
Vis alle1 artikkel
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Sunil GuptaMarketing Professor, Harvard Business SchoolVerifisert e-postadresse på hbs.edu
- Asim AnsariWilliam T. Dillard Professor of Marketing, Columbia UniversityVerifisert e-postadresse på columbia.edu
- Harald J. van HeerdeUniversity of New South WalesVerifisert e-postadresse på unsw.edu.au
- Song YaoAssociate Professor of Marketing, Washington University in St. LouisVerifisert e-postadresse på wustl.edu
- Scott A. NeslinProfessor of Marketing, Dartmouth CollegeVerifisert e-postadresse på dartmouth.edu
- Hana ChoiUniversity of Rochester, Simon Business SchoolVerifisert e-postadresse på rochester.edu
- Wagner KamakuraRice UniversityVerifisert e-postadresse på rice.edu
- Jason M.T. RoosAssociate Professor of Marketing, Rotterdam School of Management, Erasmus UniversityVerifisert e-postadresse på rsm.nl
- Jean-Pierre DubeUniversity of Chicago Booth School of BusinessVerifisert e-postadresse på chicagobooth.edu
- Rex DuProfessor of Marketing, University of Texas at AustinVerifisert e-postadresse på mccombs.utexas.edu
- michael w krugerinformation resourcesVerifisert e-postadresse på dom.edu
- P. Richard HahnArizona State UniversityVerifisert e-postadresse på asu.edu
- William L. WilkieNathe Professor of Marketing, University of Notre DameVerifisert e-postadresse på nd.edu
- Kenneth C WilburProfessor of Marketing and Analytics, Rady School of Management, University of California, San DiegoVerifisert e-postadresse på ucsd.edu
Følg
Carl Mela
T. Austin Finch Professor of Business Administration, Duke University
Verifisert e-postadresse på duke.edu - Startside