Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 526 | 503 |
h-indeks | 12 | 12 |
i10-indeks | 14 | 14 |
Offentlig tilgang
Vis alle11 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Prof. Dr. Tina SeidelProfessor for Educational Psychology, School of Social Sciences and Technology, TUMVerifisert e-postadresse på tum.de
- Frank FischerLudwig-Maximilians-Universität München, Dept. of PsychologyVerifisert e-postadresse på psy.lmu.de
- Ingo KollarUniversity of AugsburgVerifisert e-postadresse på phil.uni-augsburg.de
- Freydis VogelFakultät für Erziehungswissenschaft, Universität HamburgVerifisert e-postadresse på uni-hamburg.de
- Esther BrunnerProfessor Mathematics Education, Thurgau University of Teacher Education, Kreuzlingen (Switzerland)Verifisert e-postadresse på phtg.ch
- Aiso HeinzeIPN -Leibniz Inistitute for Science and Mathematics Education Kiel (Germany)Verifisert e-postadresse på ipn.uni-kiel.de
- Anna-Katharina PraetoriusUniversity of ZurichVerifisert e-postadresse på ife.uzh.ch
- Timo LeudersProfessor of Mathematics EducationVerifisert e-postadresse på ph-freiburg.de
- Benjamin RottProfessor für Mathematik und ihre DidaktikVerifisert e-postadresse på morphling.de
- Katharina LoiblUniversity of Education FreiburgVerifisert e-postadresse på ph-freiburg.de