Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 14019 | 4754 |
h-indeks | 47 | 34 |
i10-indeks | 74 | 51 |
Offentlig tilgang
Vis alle16 artikler
1 artikkel
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Carlos TorelliProfessor of Business Administration, University of Illinois at Urbana-ChampaignVerifisert e-postadresse på illinois.edu
- Michelle R. NelsonProfessor of Advertising, Institute of Communications Research, Professor of Marketing, UniversityVerifisert e-postadresse på illinois.edu
- Debra ZahayProfessor of MarketingVerifisert e-postadresse på stedwards.edu
- Helge ThorbjørnsenProfessor at NHH - Norwegian School of EconomicsVerifisert e-postadresse på nhh.no
- Suzanne SwanProfessor of Psychology and Women's & Gender Studies, University of South CarolinaVerifisert e-postadresse på mailbox.sc.edu
- Patrick VargasProfessor of Advertising, University of IllinoisVerifisert e-postadresse på illinois.edu
- Michael LynnProfessor of Consumer Psychology, School of Hotel Administration, Cornell UniversityVerifisert e-postadresse på cornell.edu
Følg
Sharon Shavitt
University of Illinois at Urbana-Champaign, Walter H Stellner Professor of Marketing
Verifisert e-postadresse på illinois.edu - Startside