Skaff deg en Google Scholar-profil
Offentlig tilgang
Vis alle8 artikler
1 artikkel
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Clive BelfieldQueens College, City University of New YorkVerifisert e-postadresse på qc.edu
- martin carnoyProfessor of Education and Economics, Stanford UniversityVerifisert e-postadresse på stanford.edu
- Russell RumbergerUniversity of California, Santa BarbaraVerifisert e-postadresse på ucsb.edu
- A. Brooks BowdenUniversity of PennsylvaniaVerifisert e-postadresse på upenn.edu
- Patrick J. McEwanProfessor of Economics, Wellesley CollegeVerifisert e-postadresse på wellesley.edu
- Fiona HollandsVerifisert e-postadresse på tc.columbia.edu
- Samuel BowlesDirector, Behavioral Sciences Program, Santa Fe InstituteVerifisert e-postadresse på santafe.edu
- Gene GlassArizona State UniversityVerifisert e-postadresse på asu.edu
- Carolyn KelleyProfessor of Educational Leadership, University of Wisconsin-MadisonVerifisert e-postadresse på wisc.edu
- Barbara Hanisch-CerdaUniversidad de los Andes, Santiago Chile.Verifisert e-postadresse på uandes.cl
- Yilin PanColumbia UniversityVerifisert e-postadresse på tc.columbia.edu
- Jeffrey HenigTeachers College, Columbia UniversityVerifisert e-postadresse på tc.columbia.edu
- Rachel RosenAssociate Professor, UCL Social Research InstituteVerifisert e-postadresse på ioe.ac.uk
- Peter MuennigProfessor Columbia UniversityVerifisert e-postadresse på columbia.edu
- Katrina BulkleyProfessor of Educational Leadership, Montclair State UniversityVerifisert e-postadresse på montclair.edu
- Emma GarcíaLearning Policy InstituteVerifisert e-postadresse på learningpolicyinstitute.org
- Dong Wook JeongProfessor of Education, Seoul National UniversityVerifisert e-postadresse på snu.ac.kr
- Michael J. KiefferAssociate Professor of Literacy Education, New York UniversityVerifisert e-postadresse på nyu.edu
Følg
Henry Levin
Professor of Economics and Education, Teachers College, Columbia University
Verifisert e-postadresse på columbia.edu