Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 195 | 129 |
h-indeks | 5 | 4 |
i10-indeks | 3 | 2 |
Offentlig tilgang
Vis alle2 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Florence R. SullivanProfessor of Learning Technology, University of Massachusetts, AmherstVerifisert e-postadresse på educ.umass.edu
- Mohsen MoghaddamNortheastern UniversityVerifisert e-postadresse på northeastern.edu
- Kemi JonaUniversity of VirginiaVerifisert e-postadresse på virginia.edu
- Stacy MarsellaNortheastern UniversityVerifisert e-postadresse på ccs.neu.edu
- Alicia Sasser ModestinoAssociate Professor of Economics and Public PolicyVerifisert e-postadresse på northeastern.edu
- Danielle AllessioPostdoctoral research associate, University of Massachusetts AmherstVerifisert e-postadresse på umass.edu
- Boit, RachelAssistant Professor of Early Childhood, University of North Carolina at GreensboroVerifisert e-postadresse på uncg.edu
- Kevin KeithLandmark CollegeVerifisert e-postadresse på landmark.edu
- Sakib RezaGraduate Research Assistant, Northeastern UniversityVerifisert e-postadresse på northeastern.edu
- Steven YooNortheastern UniversityVerifisert e-postadresse på northeastern.edu
- Rachel PlewsNortheastern University, Center for Advancing Teaching and Learning Through ResearchVerifisert e-postadresse på hepl.ch
- Katherine SimeonUniversity of Illinois College of MedicineVerifisert e-postadresse på uic.edu